Mentoring, cesta k rozvoji?

08.03.2018

Mentoring je pravidelné setkávání dobrovolníka - mentora s klientem migrantského původu ve věku 10 až 18 let a pokud se jedná o velký zájem, tak se mohou přihlásit i děti mladšího věku. Mentor se snaží o zdokonalení a podporu v zájmech klienta nebo se mohou vždy setkat na příjemné posezení. Také mohou jít například do kavárny, divadla, na výstavu, praktikovat oblíbené sporty klienta, dělat jeho oblíbené činnosti nebo se také věnovat učení a různému poznávání. Klient má vždy možnost vyjádřit svou nespokojenost s mentorem, ale to se většinou nestává. Sama jsem klientem mentoringu a jsem velmi spokojená. Vždy si setkávání velmi užiji a také mě velmi baví. Vždy, a to u všech případů, se dělá něco zábavného, zajímavého a hlavně takového, aby byli klient s mentorem společně spokojeni. Člověk zažije něco nového a poznává novější a novější věci a místa. Já jsem s pozicí klienta v rámci mentoringu velmi spokojena a myslím, že jsou určitě tak stejně spokojeni i ostatní klienti i mentoři.


Vivien Hamzová

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky