Vtipy od Emilky

17.06.2018

Emilka je naše malá programátorka a žurnalistka. Děkujeme Emilce, že pro nás vybrala tyto vtipy: 


"Mami, je pravda, že když někdo umře, zbyde z něj jen prach?" "Ano, to je pravda Pepíčku." "Mami, tak to mi někdo umřel pod postelí!"


"Tati, máš dobrou paměť na obličeje?" ptá se Vendelín tatínka. "Mám, proč to chceš vědět?" "Tak to se ti bude hodit, protože jsem právě rozbil zrcadlo na holení.


U večeře se chlubí Pavlík tatínkovi: "Tati, zbavil jsem babičku zlozvyku, už si nekouše nehty!" "To jsi hodný kluk, a jak se ti to povedlo?" "Zakopal jsem jí zuby na zahradě!"


Já běhám stovku za 8 sekund!" vytahuje se Michal před kamarády. "Nesmysl, rekord je 10 sekund!" "No jo, ale ne když znáš zkratku!"


"Dědečku, máš ještě všechny zuby?" "Bohužel, Milánku, už nemám." posteskne si stařec. "To je dobře, tak mi tady na chvíli prosím tě podrž čokoládu."


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky